miercuri, 3 septembrie 2008

Longneck bottle

Daca te intrebi cum o fi sa locuiesti intr-un loc unde acum ploua torential, in urmatoarele 5 minute iese cu putere soarele doar ca sa o poata lua ploaia de la capat imediat, atunci ai nimerit bine pentru ca ...da...eu am raspunsul. Iti mai dau un pont: ciclul asta continua si continua de cat de multe ori poate intr-o zi...cel putin azi...ieri...si cu o zi inainte. Bizareria este ca vremea asta parca e in ton cu oamenii de aici, cu mine in ultima vreme...am venit aici cu sperante, dorinte etc etc, dar...toate s-au risipit ca un abur...intr-o zi....o buna zi...dar inainte de asta am vazut curcubeul
In fine...incep sa am convingerea ca Lord of the Ring s-a gandit, scris, filmat aici...parca peisajele sunt scoase din film....sau invers. Doar piatra si apa si, da, parca da, cred ca l-am vazut pe acel evil wizard ...Saruman cumva? ....intr-un varf de munte...serios, se vedea din statia de ... feriboat...iar prin adunatura de piatra parca se itea lunatecul si tembelul de Gollum...Mda dragilor, cam asta am vrut sa va spun...asta ca sa nu va deruteze prea tare pozele mele insorite si cu micute si cochete ambarcatiuni care imi fac cu ochiul la tot pasul, ca deh...doar sunt in tara fjordurilor....tinut de basm....

PS: Draga Costina, cateodata parca de percep ca alter-ego-ul meu...stii ce vreau sa spun :p

2 comentarii:

costina spunea...

draga alter ego, chiar daca mai si ploua pe acolo, eu zic ca e semn bun ca vezi basmul din viata ta. Ar fi bine insa sa constientizezi ca vrajitoarea cea rea si aiurel au ramas departe in trecutul tau.

Si..hmm..adevarul e ca parca semeni cu Arwen :)

costina spunea...

ia de o leapsa:

http://cutiamuzicala.blogspot.com/2008/09/leapsa-cu-mine.html